donderdag 22 september 2016

Kroon in B&W

Mauro mocht zijn eerste kaarsje uitblazen en zijn mama vroeg me 
of ik een kroontje voor hem wilde maken, natuurlijk wilde ik dat doen!
Zijn mama en ik zitten op de zelfde golflengte qua stijl!
Dat is handig als je iets moet maken,
er werden maar een paar gedachten uitgewisseld
en ze was heel tevreden met het resultaat :-) 
De kroon is omkeerbaar en sluit met velcro.
Hoe je dat kan maken legde ik eerder al uit,
KLIK HIER voor de handleiding.

Voor het patroon van deze kroon met 5 pieken
KLIK HIER
De werkwijze is dezelfde als de kroon met 3 punten!








Met mijn DYMO-labelmaker printte ik nog een etiket met zijn fotootje.
Alles in hetzelfde thema, ik ben daar fan van!
En hij straalde!
Het was weer een geslaagd feestje met een happy kid!

6 opmerkingen:

  1. wat een cutie!!! zalig dat kroontje met die punten :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oh, wat een "koddig ventje". De stijl van de kroon is ook helemaal af! Ik hou er wel van als er 'veel' puntjes zijn, anders dan in je vorige handleiding hé?!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mauro is inderdaad een schattigaard :-)
    Ja, het patroon heb ik wat veranderd, werkwijze is nog dezelfde. Ik zal eens proberen om dit patroon ook te digitaliseren.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Zou super zijn!! Is hét cadeautje bij uitstek voor de jarigen in onze familie/kennissenkring!! Je hebt al vele kindjes blij gemaakt ;-) Dank je wel. X

      Verwijderen
    2. Het patroon staat er ondertussen bij :-)

      Verwijderen
  4. Hartelijk dank voor het patroon! Ik ga de kroon ook maken voor mijn zoontje. Ziet er echt super leuk uit!

    BeantwoordenVerwijderen