dinsdag 8 april 2014

Workshop turnzak

De workshop turnzak behaalde het mist geïnteresseerden. Enkel een nicht van mij kwam, het was heel gemoedelijk en super gezellig! Een goede babbel leidde ons soms een beetje af maar uiteindelijk geraakte de turnzak toch klaar, de moeilijke versie. De handleiding werd getest, maten aangepast en goedgekeurd. Dus nu kunnen jullie aan de slag!
Haar versie:
De turnzak van mijn nicht werd door haar dochtertje meteen gekeurd en goed bevonden :-)

Mijn tweede testversie:
Willen jullie deze turnzak ook maken? Klik dan HIER voor de handleiding! Succes.

3 opmerkingen:

  1. Ik heb je genomineerd! Gewoon omdat je blog zo leuk is. Kijk je even hier:
    http://mumendemiekes.blogspot.be/2014/04/genomineerd-tof.html

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik kan je blogpost van de liebster award niet zien. Tof dat je mij nomineerde!

    Groetjes Annet
    Annetsnaaicreaties.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen